Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 16:09:12 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/15902 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, 11220 
Kernu-Kohila tee L1// Kernu-Kohila kergtee L3// Viljandi mnt 1// 2b// Urge 
küla, 11220 Kernu-Kohila tee// L1// L11// T1// 15 Tallinn-Rapla-Türi tee// 
Aasa tn 1// Aasa tänav// L1// L2// Kiriku// Kohila liiklussõlm 517// 518// 
519// Maili// Pudivere tee// L1// Raili// Saarenurga// Tallinna-Rapla 
raudtee 370// 430// Urge// Urge tee T2// Urgemäe bensiinijaam (Side 
välisvõrk OU105) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja OÜ Reaalprojekt (registrikood 10765904) 
esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri 
kaudu teatise nr 2411201/15902 Rapla maakonda Kohila valda Rail Balticuga 
seonduvalt Telia Eesti AS-i siderajatiste ümberehitamiseks. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 36 lg 5 p 2 edastab TTJA ehitusteatise menetluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27036673>  (menetlus nr: 
438275), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister